Гарантія

Якщо за 14 днів Ви зрозумієте що куплене обладнання не вирішує ваші завдання, ми обміняємо його на більш відповідне або приймемо повернення.
На підставі Закону України «Про захист прав споживачів» справжнім документом інтернет-магазин Wellcomp гарантує відсутність в продаються товари дефектів виробничого характеру і дефектів складових його компонентів протягом гарантійного терміну і повідомляє Покупців про правила повернення і заміни товарів належної та неналежної якості.
 
Гарантійне зобов'язання:
1.    Під дефектом мається на увазі втрата працездатності виробу або його компонентів, внаслідок яких подальше використання пристрою неможливе або утруднене.
2.    Гарантія на продані товари на увазі під собою безкоштовний ремонт або заміну на аналогічний товар (у разі неможливості ремонту) протягом усього гарантійного терміну.
3.    Прийом обладнання в гарантійний ремонт здійснюється тільки після попереднього проведення консультації або відправлення листа на електронну пошту info@wellcomp.com.ua (способи рівнозначні).  
4.    Доставка дефектного товару здійснюється Покупцем за свій рахунок.
5.    Після надходження товару в ремонт, протягом 10 робочих днів відбувається оцінка стану обладнання, в результаті якої визначається, чи буде здійснена заміна обладнання на нове або проведений ремонт (безкоштовний або платний).
6.    Ця гарантія недійсна, якщо серійний номер на виробі буде змінений, стертий, що знаходиться на відстані або є нерозбірливим, а так само при виявленні слідів переклеювання або ремаркування ідентифікаційних стікерів.
7.    Ця гарантія не поширюється в разі:
•    неправильної експлуатації: використання виробу не за призначенням; використання вироби в умовах, що не відповідають стандартам і нормам безпеки;
•    ремонту, виробленого неуповноваженими сервісними центрами або дилерами;
•    виявлення слідів розтину пристрої;
•    Наявності пошкоджень, викликаних попаданням всередину товару сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу, комах, тварин, в тому числі слідів життєдіяльності тварин і комах.
•    Наявності пошкоджень, викликаних використанням нестандартного або не пройшов тестування на сумісність обладнання.
•    Наявності пошкоджень, викликаних використанням нестандартних запчастин і витратних матеріалів, комплектуючих, несправностями в роботі програмного забезпечення або його неправильною установкою і / або налаштуванням.
•    Наявності зовнішніх і внутрішніх електро- і механічних пошкоджень (в тому числі, але не обмежуючись, зам'ятих контактах, тріщин, слідів удару, відколів, прогарів і т.д.), здатних вплинути на працездатність товару.
•    дефектів системи, в якій використовувалося даний виріб.