Гарантія

Якщо за 14 днів Ви зрозумієте, що куплене обладнання не вирішує ваших завдань, ми обміняємо його на більш підходяще або приймемо повернення.
На підставі Закону України «Про захист прав споживачів» цим документом інтернет-магазин Wellcomp гарантує відсутність у товарах, що продаються, дефектів виробничого характеру та дефектів складових його компонентів протягом гарантійного терміну та повідомляє Покупців про правила повернення та заміни товарів належної та неналежної якості.
 
Гарантійне зобов'язання:

1. Під дефектом мається на увазі втрата працездатності виробу або його компонентів, внаслідок яких подальше використання пристрою неможливе або утруднене.
2. Гарантія на продані товари передбачає під собою безкоштовний ремонт або заміну на аналогічний товар (у разі неможливості ремонту) протягом усього гарантійного терміну.
3. Прийом обладнання в гарантійний ремонт здійснюється лише після попереднього проведення консультації або надсилання листа на електронну пошту info@wellcomp.com.ua (способи рівнозначні).
4. Доставка дефектного товару здійснюється Покупцем за власний рахунок.
5. Після надходження товару на ремонт, протягом 10 робочих днів відбувається оцінка стану обладнання, у результаті якої визначається, чи буде здійснено заміну обладнання на нове чи проведено ремонт (безкоштовний чи платний).
6. Дана гарантія недійсна, якщо серійний номер на виробі буде змінений, стертий, видалений або буде нерозбірливий, а також при виявленні слідів переклеювання або ремаркування ідентифікаційних стікерів.

Гарантія не поширюється у разі:

• неправильної експлуатації: використання виробу не за призначенням; використання виробу в умовах, що не відповідають стандартам та нормам безпеки;
• ремонту, проведеного не уповноваженими сервісними центрами або дилерами;
• виявлення слідів розтину пристрою;
• наявності ушкоджень, спричинених потраплянням всередину товару сторонніх речовин, предметів, рідин, пилу, комах, тварин, у тому числі слідів життєдіяльності тварин та комах.
• наявності пошкоджень, спричинених використанням нестандартного або не пройшло тестування на сумісність обладнання.
• наявності пошкоджень, спричинених використанням нестандартних запчастин та витратних матеріалів, комплектуючих, несправностями в роботі програмного забезпечення або його неправильним встановленням та/або налаштуванням.
• наявності зовнішніх і внутрішніх електро- та механічних пошкоджень (у тому числі, але не обмежуючись, зам'ятих контактах, тріщин, слідів удару, сколів, прогарів тощо), здатних вплинути на працездатність товару.
• дефектів системи, в якій використовувався даний виріб.