+38(095)465-30-20
  • Viber, Whats App, Telegram
  • Amazon відновлює послуги після виходу з ладу кількох користувачів

    08/07/2021
    Amazon відновлює послуги після виходу з ладу кількох користувачів

    Кілька користувачів зазнали короткого збою на платформах Amazon, включаючи Alexa та Prime Video, пізно в середу до відновлення послуг, повідомляє веб-сайт моніторингу відключень Downdetector.

    Понад 6200 звітів користувачів вказали на проблеми з веб-сайтом Інтернет-магазину Amazon станом на 1:48 ранку за Гринвічем (7:18 ранку за IST), тоді як близько 1700 користувачів повідомили про проблеми з Prime Video та понад 400 з Alexa, повідомляє Downdetector.

    Звіти про аварії значно зменшились до двозначних цифр на платформах трохи більше години, показав Даундетектор.

    Проблема, що стосується сайтів, була не одразу зрозумілою. Amazon не відразу відповіла на запит Reuters про коментарі.

    Downdetector відстежує відключення шляхом зіставлення звітів про стан із ряду джерел, включаючи помилки, подані користувачем на його платформі.

    23 червня, Amazon і Google були натискаються сенатор США Клобучар про те , як їх розумні домашніх пристрої та віртуальні помічники будуть підтримувати конкуренцію і конфіденційність користувачів.

    У листі голова антимонопольного комітету Комітету судової влади Сенату заявила, що минулого тижня свідчення адвокатів компаній викликали у неї занепокоєння щодо їх домінування у галузі, що швидко розвивається.

    Вона запитала у компаній, які з їх продуктів підтримають - а які ні - нещодавно оновлений галузевий альянс, відомий як Matter. Група, до якої входять Apple , Ikea та інші, ставить за мету дозволити пристроям домашньої автоматизації, таким як підключені до Інтернету ліхтарі та динаміки різних компаній, синхронізуватися між собою.

    "Протягом якого періоду ви зобов'язуєтесь підтримувати проект взаємодії Matter, і хто у ваших компаніях відповідає за те, щоб продовжити термін вашого зобов'язання щодо Matter?" Клобучар писав Amazon і Google.

    Вона закликала компанії до 2 липня також відповісти на запитання щодо збору даних голосовими помічниками та способу використання інформації.

    © Thomson Reuters 2021

    Коментарі

    Не знайдено дописів

    Написати відгук